Sunday, April 12, 2009

Dana Restu Dan Dana Sejati

Klik pada imej untuk lebih jelas


Salam untuk semua,
Bertemu lagi kita pada kali ini. Setelah sekian lama saya menyepi daripada mencoret berita di blog saya ni atas faktor-faktor kesibukan kerja yang tak dapat dielakkan. Dan semoga pada kali ini info yang diberikan akan dapat membantu anda semua tentang Insurans Hayat ini. Dan lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan Great Eastern Life Assurance (M) Bhd.

Berbalik pada carta yang saya berikan ini, ianya adalah berkenaan dengan 2 jenis Dana yang disediakan untuk pemegang polisi yang beragama islam di Great Eastern Life Assurance (M) Bhd. Dana itu adalah Dana Restu dan Dana Sejati. Dana ini adalah dibawah seliaan Syariah dan syarikat telah melantik Perunding Syariah untuk Dana-Dana ini. Dan carta ini menunjukkan pencapaian kedua-dua Dana tersebut dipasaran berakhir pada November 2008. Sekian


"Dana Restu & Dana Sejati Insurance are funds invested in accordance with Syariah principles. Ideal for both Muslims as well as non-Muslims, both funds are available with Great Eastern's GreatLife Portfolio - a powerful plan that gives you the best of both worlds: protection and investment. We have also appointed Syariah Advisors to advise us on all Syariah matters pertaining to both these funds."

No comments: