Monday, April 13, 2009

Supreme Livin'Care Plus (sehingga 31 May 2009)

Salam,
Merujuk kepada tajuk di atas, Syarikat telah pun mengeluarkan notis tentang penamatan Pelan tersebut di pasaran dalam masa terdekat. Jadi, sebagai seorang Perunding Insurans dan juga kawan kepada pengikut blog saya ni, saya syorkan rebutlah peluang terbaik ini. Pelan ini terlalu istimewa untuk jangka masa panjang.

Untuk mengetahui tentang Pelan ni, saya telah menyediakan sedikit sebanyak info tentang Pelan ini dan untuk mengetahui lebih lanjut, boleh terus berhubung dengan saya bila-bila masa dan di mana sahaja.

Info Tentang Pelan Ini:







Untuk mendapatkan 'Quotation' percuma tentang Pelan ini, anda boleh emailkan kepada saya :

Nama Anda
Tarikh Lahir
Jenis Pekerjaan
Merokok/Tidak Merokok

di, herman_gela@yahoo.com ataupun

boleh terus menghubungi saya di talian,
017-247 8890 / 013-256 4969
. Sekian

No comments: