Saturday, August 15, 2009

Great MediCare 2 - Kad Perubatan Dengan Had Seumur Hidup Keseluruhan Sehingga RM800,000

Kenapa Great MediCare 2??

Kita cuba tengok apa yang telah dilampirkan.











Great MediCare 2 ialah pelan perubatan tanpa penyertaan dalam keuntungan. Pelan ini melindungi anda terhadap perkara di luar jangkaan dengan Had seumur Hidup Keseluruhan sehingga RM800K dan Had Tahuan keseluruhan sehingga RM200K, bergantung kepada keperluan anda.

Kos Perubatan kurang dari RM1.50 sehari ( Kumpulan Umur 11 -35, Pelan 150). Adakah dengan RM1.50 sehari satu jumlah yang besar bagi anda semua?? Cuba anda bayangkan dalam sehari berapa batang rokok yang telah anda hisap?? (bagi yang merokok). Kat sini saya cuma nak anda tolak 3 batang rokok sehari dan jumlah itu bersamaan dengan 1 Kad Perubatan yang anda layak untuk memilikki dengan Had Tahunan sebanyak RM90,000 dan Had Seumur Hidup sebanyak RM360,000. Apa pendapat anda??
Untuk sebarang pertanyaan, saya sedia berkhidmat untuk anda 24/7 (berkenaan dengan kerja) dan di mana saja. Kita bincang dulu apa yang sepatutnya. Dan semuanya bergantung pada anda. Tugas saya hanya menyampaikan apa yang saya belajar dan apa yang saya rasa penting untuk dikongsi bersama.
Jangan segan silu untuk berhubung dengan saya dalam apa cara sekali pun. Anda pilih cara mana yang ada suka :
hp : 017.247. 8890 / 013.356.4969
ym : herman_gela
Insyaallah saya akan berhubung dengan anda dalam kadar yang segera setelah menerima apa-apa pertanyaan. Sekian







No comments: