Saturday, August 15, 2009

Kenapa Great Eastern Life Assurance (m) Bhd??


Sang Singa dibelakang Pelaburan anda. Itulah ungkapan yang boleh diberikan. Sejak dari tahun 1908 sehinggalah ke saat ini, Great Eastern tetap lagi berdiri teguh dan semakin teguh. Dengan pelan-pelan yang ditawarkan begitu bersesuaian dengan keadaan kos rawatan perubatan dan tahap ekonomi sekarang, ianya juga menjadi satu tangga bagi individu-individu yang inginkan kebebasan kewangan dengan tidak lagi bekerja dengan 'makan gaji'.
Telah pun terbukti sejak sekian lama. Di Great Eastern Life Assurance (m) Bhd, anda mampu untuk menjadi Bos, dan juga mampu menjana pendapatan yang tiada had. Dengan keadaan ekonomi sekarang, kita tidak lagi hanya boleh mengharapkan dengan gaji bulanan yang sudah pun ditetapkan. Kos sara hidup yang sangat tinggi dan juga pekara-pekara lain yang perlu dilakukan, kita seharusnya perlu bekerja lebih dari satu kerja ataupun kita pilih satu jalan yang bijak.
Pintu Menara Great Eastern sentiasa terbuka untuk pelanggan dan jugak untuk bakal-bakal individu yang ingin menyertai kami sebagai Perunding Insurans yang sah. Segala tunjuk ajar akan diberikan oleh ketua-ketua yang umumnya sudah pun mengetahui dan diakui telah pun berjaya dengan suksesnya. Jumpa anda di Puncak!!

No comments: