Saturday, August 22, 2009

Salam Ramadhan 1430H




Assalamualaikum wbt.






Kepada klien-klien yang banyak menyokong saya, pada kawan-kawan yang masih tak jemu melayan karenah saya, dan juga kepada pembaca-pembaca blog saya



yang masih sudi menjenguk kat blog saya ni. Tanpa anda semua, siapalah saya dalam industri ini. Terima kasih tak terhingga dari saya.






Setahun telah berlalu.



Kini lambaian Ramadhan datang kembali.



Semoga dengan kehadiran bulan yang mulia ini, kita akan mendapat segala keberkatan dariNya.



Salam Ramadhan saya hulurkan.






Yang Ikhlas,

Mohd Herman Bin Muhamad

Great Eastern Life Assurance (M) Bhd

017.247.8890

013.256.4869

4 comments:

chesoll said...

salam herman,

Salam bro herman,

masih ingat lg kita pekena goreng pisang sambil sessi kaunseling kat mamak Desa Pandan dulu.

FYI, Sy dah ikut jejak hang terjun dalam industri ini. Thnks for all the inspiring advises.

Wish me luck

Selamat berpuasa
http://maman.online.net.my

herman said...

wsalam wbt,
apa pulak tak igt.
no tepon pun ada lagi ni tau.
pastu kawan seangkatan pulak. hehe

dah buat full time??
bagus...5 bintang untuk anda...hehe

Insyaallah kita akan jumpa nanti...
jumpa kat menara pun takpe...
apa yg saya tau, saya kongsi dgn kawan2...dun worry...u can do it...

selamat berpuasa...
ada masa boleh bukak sama2 nanti..hehe

maman said...

Interesting. Nampaknye head PRUBSN dah ke GE;

http://www.btimes.com.my/Current_News/BTIMES/articles/eastakaful/Article/index_html

herman said...

memang menarik...
pergerakan kita perlu lebih agresif...

Market kita akan bertambah luas bila adanya Takaful ni. Insyaallah kita PASTI berjaya.