Wednesday, December 3, 2008

GreatJunior Advantage Series 2

Salam,
Terima kasih pembuka bicara. Kepada sesiapa yang mengikuti perkembangan Blog saya ni, Saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas sokongan anda semua. Tanpa anda semua, siapalah saya dalam Industri Insurans ni.

Berbalik kepada tajuk di atas, kami di Great Eastern Life Assurance ni ada satu polisi yang dipanggil polisi untuk '3 GENERASI' yakni pelan di atas lah. Polisi ni dicipta demi memberikan kebebasan kewangan kepada anak tuan/puan apabila ketiadaan tuan/puan nanti. Polisi ini jenis yang bertempoh dan hanya perlu membayar premium selama 10 tahun sahaja. Dan selepas itu polisi ni akan matang. Dan anak tuan/puan akan menerima pulangan berserta dengan bonus dan dividen setiap tahun sehingga umur mencecah 87 tahun. Dan jikalau umurnya sampai 50 tahun sahaja, Great Eastern akan membayar satu jumlah tunai (bergantung pada premium) kepada anaknya atau pewarisnya secara penuh. (ini dipanggil 3 generasi) Dan polisi ini akan berhenti di sini.

Mengikut apa yang saya dengar, Pelan ini akan ditamatkan dalam masa terdekat. Kepada yang berminat untuk mendapatkan info pasal Pelan ni, boleh menghubungi saya dengan apa cara sekali pun dan sertakan sekali dengan butiran peribadi untuk saya menyediakan 'quotation'. Dan insyaallah saya akan menghubungi tuan/puan dengan kadar segera. Sekian

No comments: