Monday, December 15, 2008

Produk Terkini ( Great MultiCash )

Salam,
Seperti yang telah diberitahu sebelum ni, Great Eastern Life Assurance akan keluarkan pelan terbaru dalam masa terdekat. Dan pada beberapa Minggu lepas, pelan itu telah pun dikeluarkan (minta maaf sebab lambat update). Nama Pelan tu ialah Great MultiCash. Dan sekarang telah pun mendapat sambutan yang agak baik.

Pelan ni simple sahaja dan jenis yang bertempoh. Tempoh pelan ni adalah bergantung pada umur dan keperluan anda, dan boleh memilih tempoh polisi selama 12, 15, 18, 21, 24, 27 atau 30 tahun, dan kebiasaan pelan ni adalah untuk hari persaraan anda atau pun untuk anak anda menyambung pelajaran ke tahap yang lebih tinggi tanpa membuat pinjaman dari mana-mana agensi.

Sama juga seperti pelan lain, pelan ini mempunyai Manfaat Kematian, Manfaat Hilang Upaya Kekal (TPD), Manfaat Matang, Bonus Terminal dan jugak Manfaat Cukai. Pelan ini jugak akan memberikan anda pulangan setiap 2 tahun (jika mahu) atau pun biarkan sampai tempoh matang.

Jadi, bertindaklah dengan bijak sekarang. Biar sikit-sikit asalkan hari tua anda akan bahagia bersama keluarga tersayang. Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya dengan apa cara sekali pun. Sekian

"Life Is Great"

No comments: